Hej
Jeg vil gerne have en datatabel under mine grafer, men ikonet forbliver nedtonet, lige meget hvilken graf jeg vælger.
Jeg har forsøgt både i ver. 2.4.1 og ver. 3.0 beta, - uden held.
Det er data jeg har importeret fra Excel men graferne laver jeg i Calc.
Nogen der kan guide mig til en løsning?
Mvh.
Thiram
Datatabel i Calc
Moderator: Lodahl
Det er ikke en tabel som i Writer jeg ønsker at få vist men derimod det, der hedder en diagramdatatabel (data chart tabel).
I værktøjslinien "Formatering" ligger ikonet som standard nr. 2 fra venstre. Ikonet er desværre nedtonet, lige meget hvilken diagramtype jeg vælger forbliver ikonet inaktiv.
Hvis funktionen ikke er understøttet i Calc må der være planer om at den skal understøttes på et senere tidspunkt, hvorfor ellers indsætte ikon til funktionen
Mvh.
Thiram
I værktøjslinien "Formatering" ligger ikonet som standard nr. 2 fra venstre. Ikonet er desværre nedtonet, lige meget hvilken diagramtype jeg vælger forbliver ikonet inaktiv.
Hvis funktionen ikke er understøttet i Calc må der være planer om at den skal understøttes på et senere tidspunkt, hvorfor ellers indsætte ikon til funktionen

Mvh.
Thiram
Hvis du i et writer dokument vælger Indsæt - Objekt - Diagram, indsættes et standarddiagram. Dobbeltklikker du på dette diagram, bliver ikonen Diagramdatatabel synlig og ved aktivering vises en tabel du kan rette i.
MS Excel har en funktion hvor man kan vise datatabel under x-aksen i diagrammet, og om calc også skal have det vides ikke og jeg har heller ikke savnet det.
mvh
Jens
MS Excel har en funktion hvor man kan vise datatabel under x-aksen i diagrammet, og om calc også skal have det vides ikke og jeg har heller ikke savnet det.
mvh
Jens