hvis man nu har nogle helt geniale ideer til nye features i OOO hvor skal man så smide dem hen??
f.eks.
En funktion hvor man kan taste mange hjælpelinier ind på en gang og så få dem oprettet ved at klikke OK
Et komplimentær tegn i Mat delen
nye features
Moderator: Lodahl
-
Re:nye features
Hej
OpenOffice.org bruger fejl/mangel-databasen Bugzilla, som også Mozilla bruger. Du kan læse mere om den her: http://da.openoffice.org/about-issuezilla.html
I starten kan det godt virke noget uoverskueligt at finde rundt i Bugzilla (eller Issuezilla som OpenOffice.org kalder den), så jeg vil gerne hjælpe. Det vigtigste er, at man er meget præcis, afgrænset og detaljeret med sine indlæg/ønsker/fejlmeldinger.
Hvad angår dine ønsker, så forstår jeg ikke den med hjælpelinjerne (uddyb gerne), og jeg tror Henrik Just har svaret på den med komplimentær-tegnet. Men måske kan det gøres nemmere.
mvh
Søren
OpenOffice.org bruger fejl/mangel-databasen Bugzilla, som også Mozilla bruger. Du kan læse mere om den her: http://da.openoffice.org/about-issuezilla.html
I starten kan det godt virke noget uoverskueligt at finde rundt i Bugzilla (eller Issuezilla som OpenOffice.org kalder den), så jeg vil gerne hjælpe. Det vigtigste er, at man er meget præcis, afgrænset og detaljeret med sine indlæg/ønsker/fejlmeldinger.
Hvad angår dine ønsker, så forstår jeg ikke den med hjælpelinjerne (uddyb gerne), og jeg tror Henrik Just har svaret på den med komplimentær-tegnet. Men måske kan det gøres nemmere.
mvh
Søren
Re:nye features
ja han svarede, Men med et hack. Måske skal jeg præcisere at det som jeg ønskede var at en med de rette forudsætninger kørte processen helt igennem så tegnet var med i næste udgave af OOO
Ang fangelinier
Hvis man skal lave hjælpelinier (fangelinie????) i tegnedelen skal man vælge: indsæt - indsæt fang......
Her kan man så taster linierne ind - en efter en.
Jeg mangler den funktion at man kan indtaste mange linier på en gang
l1
l2
l3
l4
l5
l6
l7
l8
osv
sådan at man ikke skal have en museskade af at lave konstruktioner
Ang fangelinier
Hvis man skal lave hjælpelinier (fangelinie????) i tegnedelen skal man vælge: indsæt - indsæt fang......
Her kan man så taster linierne ind - en efter en.
Jeg mangler den funktion at man kan indtaste mange linier på en gang
l1
l2
l3
l4
l5
l6
l7
l8
osv
sådan at man ikke skal have en museskade af at lave konstruktioner