Installationsproblemer i Windows

Åben debat samt brugerhjælp og support til LibreOffice generelt og oooforum.dk

Moderator: Lodahl

Post Reply
Guest

Installationsproblemer i Windows

Post by Guest »

Hej

Jeg har netop downloaded 00o_1.1.2_Win32Intel_install_da.zip fra da.openoffice.org til mappen på min pc med mine øvrige programfiler. Men nu kan jeg ikke finde ud af at kalde programmerne i kontorpakken.

Jeg bruger en vejledning fra "ugens hjemmeside" fra et tv-program som blev sendt for et par måneder siden, og i denne vejledning står der: "Dobbeltklik på det lille computerikon med navnet "setup".

Når jeg søger efter filer med navnet "setup", resulterer det i et hav af henvisninger, men jeg kan ikke se at nogen af dem passer bare nogenlunde på jeres kontorpakke. Hvad gør jeg? Kan I hjælpe?

mvh
Ole
Søren Thing Pedersen

Re:Installationsproblemer i Windows

Post by Søren Thing Pedersen »

Filen du henter er en zip-fil. Denne fil skal pakkes ud med fx WinZip i en midlertidig mappe fx c:\temp. Når zipfilen er pakket ud, kan du starte installationen med filen setup.exe i mappen c:\temp.

mvh
Søren
fungi

mac

Post by fungi »

jeg har netop hentet oo og x11. hvordan kommer jeg videre - imac vil ikke installerer..
Jesper Krogh

Re: mac

Post by Jesper Krogh »

fungi wrote:jeg har netop hentet oo og x11. hvordan kommer jeg videre - imac vil ikke installerer..
Beskrivelsen ovenfor var ikke møntet på imac, men på PC.. prøv at oprettet et nyt indlæg med problemet om imac.

Jesper
Kaaredyret

Re: mac

Post by Kaaredyret »

fungi wrote:jeg har netop hentet oo og x11. hvordan kommer jeg videre - imac vil ikke installerer..
Prøv at spørge her:
http://www.ooodocs.org/modules.php?name ... f8e3a51906
Post Reply