Hej
Jeg har netop downloaded 00o_1.1.2_Win32Intel_install_da.zip fra da.openoffice.org til mappen på min pc med mine øvrige programfiler. Men nu kan jeg ikke finde ud af at kalde programmerne i kontorpakken.
Jeg bruger en vejledning fra "ugens hjemmeside" fra et tv-program som blev sendt for et par måneder siden, og i denne vejledning står der: "Dobbeltklik på det lille computerikon med navnet "setup".
Når jeg søger efter filer med navnet "setup", resulterer det i et hav af henvisninger, men jeg kan ikke se at nogen af dem passer bare nogenlunde på jeres kontorpakke. Hvad gør jeg? Kan I hjælpe?
mvh
Ole
Installationsproblemer i Windows
Moderator: Lodahl
-
Re:Installationsproblemer i Windows
Filen du henter er en zip-fil. Denne fil skal pakkes ud med fx WinZip i en midlertidig mappe fx c:\temp. Når zipfilen er pakket ud, kan du starte installationen med filen setup.exe i mappen c:\temp.
mvh
Søren
mvh
Søren
-
Re: mac
Beskrivelsen ovenfor var ikke møntet på imac, men på PC.. prøv at oprettet et nyt indlæg med problemet om imac.fungi wrote:jeg har netop hentet oo og x11. hvordan kommer jeg videre - imac vil ikke installerer..
Jesper
JabberID: jesper@jabbernet.dk
-
Re: mac
Prøv at spørge her:fungi wrote:jeg har netop hentet oo og x11. hvordan kommer jeg videre - imac vil ikke installerer..
http://www.ooodocs.org/modules.php?name ... f8e3a51906