Jeg har et ark, som indeholder tre formularelementer: To knapper og en combobox. Når jeg indlæser dette ark, kommer det frem i designtilstand, d.v.s. at når jeg trykker på en knap, bliver dens funktion ikke udført, men kanppen markeret, så man kan redigere den.
For at slå desigtilstand fra, skal jeg først have vist værktøjslinien 'Formularobjekt', som har en knap 'Designtilstand til/fra'
Det er en omstændelig proces at skulle igennem, hver gang jeg skal bruge arket.
Det hjælper ikke at gemme arket mens designtilstand er fra, når arket indlæses igen er designtilstand til!!
Er der nogen som ved, hvad man kan gøre for at få arket til at starte med designtilstand fra ved indlæsning??
P.S.
Jeg har andre ark med formularelementer, som starter op som forventet med designtilstand fra.
Lapont
Designtilstand til/fra
Moderator: Lodahl
Re:Designtilstand til/fra
Hej,
normalt er designtilstanden fra.
Jeg har ikke kunne fremprovokere dit problem, men prøv at checke filen. Hvad hedder den til efternavn? Hedder den xls? Hvad er forskellen på den og andre filer?
MVH. Martin.
normalt er designtilstanden fra.
Jeg har ikke kunne fremprovokere dit problem, men prøv at checke filen. Hvad hedder den til efternavn? Hedder den xls? Hvad er forskellen på den og andre filer?
MVH. Martin.
MVH. Martin.
I AM THE GREATEST......or the second greatest.....or the third.........
I AM THE GREATEST......or the second greatest.....or the third.........