Min mellemrumstast aktiveres først, når jeg har skrevet et ord og ikke før jeg skriver et ord. Hvordan fjerner jeg denne kode.
Med venlig hilsen
Camilla Stagsted Pade
Mellemrum
Re:Mellemrum
Mon ikke det er:
Funktioner -> Autokorrektur... -> Indstillinger -> "Slet mellemrum og tabulatorer ved afsnitsstart af -afslutning"/"Slet mellemrum og tabulatorer ved begyndelse og slutning af linje"
Funktioner -> Autokorrektur... -> Indstillinger -> "Slet mellemrum og tabulatorer ved afsnitsstart af -afslutning"/"Slet mellemrum og tabulatorer ved begyndelse og slutning af linje"
Vh
Ejnar
Ejnar
Hvorfor indsætter du et mellemrum i starten af et dokument????
Hvis du skal rykke noget som helst bruger man tabulator
Hvis du skal rykke noget som helst bruger man tabulator
-
Der er sat hak i dem hos mig, og jeg kan snildt sætte et par mellemrum som det første i et dokument.Ejnar wrote:Mon ikke det er:
(Jaeh, tabulatorer... mit bedste råd er nu at bruge indrykningsindstillingerne for afsnit (formater -> afsnit) hvis man ønsker indrykning, især hvis første linje skal rykkes ind i forhold til de efterfølgende linjer i et afsnit. Husk at lære typografier hvis dette er tilfældet, det betaler sig