Jeg har flere spm.
Efter at have lavet et diagram i et regneark - og gået videre med andre diagrammer i samme regnearkm - kan jeg ikke komme i kontakt med diagrammet igen, der er som boltet fast i worksheetet.
Hvordan får jeg det markeret igen.
Jeg har prøvet at overføre et diagram til tekstbehandlingsdelen, men det eneste jeg får ud af det er et anker - og en tom kasse jeg kan redigere størrelsen på.
Jeg vil naturligvis have det sådan at jeg kan lægge diagrammer ind i et tekstbehandlingsprogram - enten som bitmap eller noget andet.
Tips modtages med kyshånd.
Diagrammer i Ooo
Moderator: Lodahl
Re: Diagrammer i Ooo
Dobbeltklik eller enkeltklik på diagrammet.nanders wrote:Efter at have lavet et diagram i et regneark - og gået videre med andre diagrammer i samme regnearkm - kan jeg ikke komme i kontakt med diagrammet igen, der er som boltet fast i worksheetet.
Hvordan får jeg det markeret igen.
nanders wrote:Jeg har prøvet at overføre et diagram til tekstbehandlingsdelen, men det eneste jeg får ud af det er et anker - og en tom kasse jeg kan redigere størrelsen på.
Jeg vil naturligvis have det sådan at jeg kan lægge diagrammer ind i et tekstbehandlingsprogram - enten som bitmap eller noget andet.
- Markér diagrammet i Calc og kopiér (CTRL+C)
- Skift til Writer og indsæt (CTRL+V)
- Rediger -> Indsæt speciel...