Men hvor er sikkerhedskopien? Jeg kan i alle tilfælde ikke få øje på den nogen steder, hvilket naturligvis kan være fordi jeg har gjort et eller andet forkert. Spørgsmålet er bare, hvad?
Sikkerhedskopiering af regneark?
Moderator: Lodahl
-
Gæst
Sikkerhedskopiering af regneark?
Når man ser i hjælp efter sikkerhedskopiering af regneark kommer vejledningen: Funktioner/Indstillinger/Indlæs/Gem.....sæt flueben i opret sikkerhedskopi.
Men hvor er sikkerhedskopien? Jeg kan i alle tilfælde ikke få øje på den nogen steder, hvilket naturligvis kan være fordi jeg har gjort et eller andet forkert. Spørgsmålet er bare, hvad?
-
Yenzen
Re: Sikkerhedskopiering af regneark?
Du kan i Funktioner > Indstillinger > OpenOffice.org > Stier se hvor Sikkerhedskopier bliver gemt.
-
Gæst
Re: Sikkerhedskopiering af regneark?
Ja, selvfølgelig! Hvor ellers. Det mest oplagte sted naturligvis. Jeg takker for hjælpen.Yenzen wrote:Du kan i Funktioner > Indstillinger > OpenOffice.org > Stier se hvor Sikkerhedskopier bliver gemt.