Fejl under indlæsning af BASIC

Brugerhjælp og support til regneark i LibreOffice Calc

Moderator: Lodahl

Post Reply
Taurus54

Fejl under indlæsning af BASIC

Post by Taurus54 »

Jeg har afinstalleret Open Office (vise nok 1.4) og installeret 2.0 og har nu et problem når jeg gemmer et regnark (nyt eller gammelt).

Jeg får en dialog med teksten "Fejl under indlæsning af BASIC fra dokumentet....." og som dokument angives dialog.xlb med en placering i den (nu slettede) mappe med den gamle installation.

Nogle forslag hvordan jeg kommer af med denne fejl? Jeg formoder der er nogle indstillinger gemt et eller andet sted men kan ikke selv finde dem.

Dokumentet gemmes godt nok når jeg trykker på OK og fejlen opstår tilsyneladende kun første gang jeg bruger OpenOffice - men hvis jeg afslutter hurtig start kommer fejlen når jeg germmer igen :-(

Jeg har også kigget på en gammel tråd (http://www.oooforum.dk/viewtopic.php?t=72) uden at kunne finde en løsning.
Taurus54

Ny installation

Post by Taurus54 »

En ny installation løser problemet hvis man vælger ikke at overføre brugerdata fra gammel version.

I den forbindelse undrer det mig hvor tidligere versioner af OO gemmer brugerprofilen - selv efter at jeg slettede alle mapper med OpenOffice på min computer inden jeg installerede version 2.0 kan den stadig finde gamle brugerdata :shock:
mvh
Jørgen L. Sørensen
Post Reply