værktøjslinjer
Moderator: Lodahl
værktøjslinjer
Hvordan får man de valgte værktøjslinjer til at blive efter man har lukket OO
Re:værktøjslinjer
Hvis det er OpenOffice værktøjslinierne, så giver det ikke mening, at de er åbne, når du har lukket OpenOffice...
-
Det der menes, er, at når man opsætter nogle værktøjslinier, så huskes det ikke hvilke og hvor når man igen starter OOo. Det er folk vant til og det vil de have.
Der har været en del ballade omkring det på oooforum.org og jeg kunne forestille mig at det bliver ændret i en fremtidig OOo.
Det er altså også lidt tølperagtigt, at folk der tegner meget i deres dokumenter i Writer skal hive den værktøjslinie frem hver eeevig eneste gang de starter programmet.
Om deres placering gemmes i skabeloner ved jeg ikke, jeg tror det ikke. Men de værktøjslinier man selv opretter, dem husker OOo vist.
Der har været en del ballade omkring det på oooforum.org og jeg kunne forestille mig at det bliver ændret i en fremtidig OOo.
Det er altså også lidt tølperagtigt, at folk der tegner meget i deres dokumenter i Writer skal hive den værktøjslinie frem hver eeevig eneste gang de starter programmet.
Om deres placering gemmes i skabeloner ved jeg ikke, jeg tror det ikke. Men de værktøjslinier man selv opretter, dem husker OOo vist.
Fair nok - der skal altid være plads til forbedringer :-)