Må indrømme at det er en lækket ting at man kan lave PDF filer i OpenOffice, men hvordan hulen åbnet jeg det gemte PDF fil i OpenOffice igen, så jeg kan redigerer i det jeg lige har lavet??
Håber virkelig der er en venlig sjæl det den hjælpe, da jeg lige har gemt mange timers arbejde i PDF, men mangler lige at redigerer lidt i det.....
PDF i OpenOffice!
Re: PDF i OpenOffice!
[quote="Leon Uris"]Må indrømme at det er en lækket ting at man kan lave PDF filer i OpenOffice, men hvordan hulen åbnet jeg det gemte PDF fil i OpenOffice igen, så jeg kan redigerer i det jeg lige har lavet??
Håber virkelig der er en venlig sjæl det den hjælpe, da jeg lige har gemt mange timers arbejde i PDF, men mangler lige at redigerer lidt i det.....[/quote]
Du kan ikke redigere en PDF fil. Hele idéen med PDF formatet er, at der ikke skal kunne rettes i teksten, når filen først er dannet.
Hvis du ikke har gemt din kildetekst, er din eneste chance at kopiere teksten i PDF filen og indsætte den kopierede tekst i et nyt dokument.
Håber virkelig der er en venlig sjæl det den hjælpe, da jeg lige har gemt mange timers arbejde i PDF, men mangler lige at redigerer lidt i det.....[/quote]
Du kan ikke redigere en PDF fil. Hele idéen med PDF formatet er, at der ikke skal kunne rettes i teksten, når filen først er dannet.
Hvis du ikke har gemt din kildetekst, er din eneste chance at kopiere teksten i PDF filen og indsætte den kopierede tekst i et nyt dokument.
Takker for Deres svarJørgen D. wrote:Du kan ikke redigere en PDF fil. Hele idéen med PDF formatet er, at der ikke skal kunne rettes i teksten, når filen først er dannet.Leon Uris wrote:Må indrømme at det er en lækket ting at man kan lave PDF filer i OpenOffice, men hvordan hulen åbnet jeg det gemte PDF fil i OpenOffice igen, så jeg kan redigerer i det jeg lige har lavet??
Håber virkelig der er en venlig sjæl det den hjælpe, da jeg lige har gemt mange timers arbejde i PDF, men mangler lige at redigerer lidt i det.....

En anden ting du sikker også kan være behjælplig med?:
Hvordan vedhæfter jeg en fil i Oppenoffice så den bliver gemt i selve dokumentet?
Hvis jeg lavet et link i Offenoffice og gemmer dokumentet som PDF kan jeg ikke åbne linket i Adobe Acrobat? Hvad gør jeg forkert!
Re:PDF i OpenOffice!
Hvis du bruger Linux, kan du forsøge at åbne det i Kword - det kan (nogengange) åbne pdf-filer. Derefter kan du gemme dokumentet i et format, oo kan læse
Guest wrote:
Leon Uris wrote:
Må indrømme at det er en lækket ting at man kan lave PDF filer i
OpenOffice, men hvordan hulen åbnet jeg det gemte PDF fil i OpenOffice
igen, så jeg kan redigerer i det jeg lige har lavet??
Håber virkelig der er en venlig sjæl det den hjælpe, da jeg lige har
gemt mange timers arbejde i PDF, men mangler lige at redigerer lidt i
det.....
Du kan ikke redigere en PDF fil. Hele idéen med PDF formatet er, at
der ikke skal kunne rettes i teksten, når filen først er dannet.
Hvis du ikke har gemt din kildetekst, er din eneste chance at kopiere
teksten i PDF filen og indsætte den kopierede tekst i et nyt
dokument.
--
Hvis du bruger Linux kan du åbne PDF-filer med KWord