Kopiering glippede

Skriv et indlæg her, hvis du tror du har fundet en fejl i LibreOffice, eller hvis du har forslag til rettelser i den danske oversættelse.

Moderator: Lodahl

Post Reply
Ditlev

Kopiering glippede

Post by Ditlev »

Jeg oplevede lige noget underligt. Jeg modtog en Wordfil (.doc) som jeg åbnede i OpenOffice. Jeg markerede teksten og trykkede Ctrl-C, da jeg skulle kopiere den et andet sted hen. Da jeg ville indsætte teksten (i et tekstfelt i en web-browser) skete der absolut intet. Jeg prøvede igen et par gange, og jeg prøvede at vælge Kopier fra menuen i stedet stadig ingen reaktion. Men var det OpenOffice eller web-browseren, der var sær? Så jeg startede Word i stedet. Nu kunne jeg godt kopiere og indsætte. Jeg lukkede OpenOffice (altså kun swriter) ned og startede igen. Nu var der ingen problemer med at kopiere.

Hvordan kan sådan noget nu lade sig forklare? Kosmisk stråling i mine RAM-klodser?
med venlig hilsen

Ditlev Petersen
Jens S

Post by Jens S »

Det har tidligere været oppe i dette forum og jeg har også selv været udsat for det. Den bedste forklaring må nok være denne http://user.services.openoffice.org/en/ ... 30&t=28054

mvh
Jens
Post Reply