Hej.
Jeg har pludselig fået det problem at jeg ikke kan gemme filer i både writer, calc og som PDF. Writer-filen hedder bare "Fil" og PDF-filen hedder "10-fil".
Fejlen er opstået inden for de sidste par dage og uden jeg har foretaget nogle ændringer i programopsætningen.
Jeg har kørt med ver. 3.0, men har, for at prøve om det kunne løse problemet, installeret 3.1. Det har ikke hjulpet.
Jeg vil lige fortælle at jeg i starten af december konverterede fra Vista til Windows 7. Og har indtil nu ikke haft disse problemer.
Nogen som kan hjælpe med at løse mit problem?
Hilsener Bonnielad
Kan ikke gemme filer
Hej
Jeg har indtryk at der er opstået en fejl i dine grundlæggende indstillinger, så udskift din profil. Søg i dette forum efter "profil" (uden anførselstegn) for at finde vejledning. Du bør også undersøge, når du gemmer filer, om check-boksen 'Automatisk filendelse' er markeret. Find ud af om dine fil-tilknytninger (associeringer) er i orden, at f.eks. odt-filer åbnes af OpenOffice writer.
Mvh
Jens
Jeg har indtryk at der er opstået en fejl i dine grundlæggende indstillinger, så udskift din profil. Søg i dette forum efter "profil" (uden anførselstegn) for at finde vejledning. Du bør også undersøge, når du gemmer filer, om check-boksen 'Automatisk filendelse' er markeret. Find ud af om dine fil-tilknytninger (associeringer) er i orden, at f.eks. odt-filer åbnes af OpenOffice writer.
Mvh
Jens
Hej Jens
Tak for hurtigt og fint svar. Jeg brugte "udelukkelsesmetoden" og startede med at sætte markering i "Automatisk filendelse".
Og tilsyneladende kører programmet fint igen. Fil-tilknytningerne er OK.
Udskiftning af min profil har jeg ikke prøvet endnu - men vil have det in mente hvis jeg skulle få problemer igen.
Jeg har brugt OpenOffice længe - det er et super program.
Hilsener Bonnielad
Tak for hurtigt og fint svar. Jeg brugte "udelukkelsesmetoden" og startede med at sætte markering i "Automatisk filendelse".
Og tilsyneladende kører programmet fint igen. Fil-tilknytningerne er OK.
Udskiftning af min profil har jeg ikke prøvet endnu - men vil have det in mente hvis jeg skulle få problemer igen.
Jeg har brugt OpenOffice længe - det er et super program.
Hilsener Bonnielad