Der er jeg nu uenig. Jeg har brugt Outlook prof. i en virksomhed med 14.000 ansatte og nu i en anden og endnu mere seriøst. DER ville Thunderbird altså end ikke komme forbi første syn.
Hvad der rører sig bag opengroupware.org og det projekt som Sun kører er mere interessant og langt mere gennemført. Suns GLOW blev vist i øvrigt hevet ind i den kommercielle udviklingsfond for en tid for at få tempo på udviklingen (mit brok over tempoet openoffice udvikles under synes jeg holder vand, når de selv må trykke på pedalen).
Hehe, sorry Jesper, jeg reagerer altid med et lille hop når thunderbird nævnes. Jeg bruger det til dels med stor tilfredshed privat, men de krav jeg har mødt i erhvervslivet er nu blot ekstremt store. Jeg glæder mig i øvrigt til at nogen laver et program a'la Outlook der er lidt mere festlit og nemt i brug.
Men du har nok ret i at mange kan bruge den nævnte løsning, 80% er jeg blot ikke enig i.
Anyway, håber på at Sun får lavet noget guf ud af Glow. Vigtigere end hvad alternativerne kan er at de kan integreres, arbejder med hinanden, ligner hinanden. Og så ville det være smukt hvis OpenOffice brugerne får Glow med også, ikke bare de der bruger StarOffice!
God weekend