Hello Everyone

Danske og internationale nyheder, der relaterer sig til LibreOffice eller den åbne standard OpenDocument Format (ODF).

Redaktører: Lodahl, Nyhedsbot

Besvar
monitorwa

Hello Everyone

Indlæg af monitorwa » 12. dec 2018 02:24

This is the best thing i do today to be a member in this helpful forum. Thanks to the administrator to provide such a great site. I am going to share ideas with people who have the same interests with me. Send me messages now!

Alsu

Re: Hello Everyone

Indlæg af Alsu » 20. apr 2020 18:08

Hej. Jeg er et nyt medlem af dette forum, og det er meget interessant for mig at finde ud af alt, hvad der siges på dette forum. Alle oplysninger vil være nyttige for mig. Men jeg vil finde ud af det fra dig, måske vil nogen hjælpe mig ..... Det er praktisk at rejse med tog, eller det vil være mere praktisk og hurtigere at rejse med fly. Jeg planlægger en tur i løbet af ferien og kan ikke beslutte, hvordan det vil være mere praktisk for mig at bevæge mig rundt. fortæl mig hvad du rejser på

Grenda

Re: Hello Everyone

Indlæg af Grenda » 20. apr 2020 23:15

God aften Jeg tror, ​​at alle, der rejser for sig selv, er den mest bekvemme og pålidelige måde at rejse på. Hvert år rejser vi med vores familie med tog. Vi elsker at rejse, og dette er vores bedste tid. Vi vibrerer toget, for derudover har vi muligheden for at se smukke byer. At besøge steder, hvor vi ikke har været. Der er byer, hvor meget smuk natur og mange andre attraktioner. Her på Internettet fandt jeg en interessant artikel Læs mere du kan læse og forstå for dig selv, at rejse med fly eller med tog er mere velegnet til dig. Jeg ønsker dig held og lykke og god hvile.

Besvar