Lave grupper i Calc

Brugerhjælp og support til regneark i LibreOffice Calc

Redaktør: Lodahl

Besvar
draco
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. maj 2005 12:40

Lave grupper i Calc

Indlæg af draco » 2. feb 2012 09:15

Jeg har nogle indtastninger som blver lavet hver uge, dette har jeg gjort i snart 2.5år, så det giver en masse data/liner.

Jeg ved at man i Excel kan lave "grupper" så hvis man f.eks markere A2 til A100, så kan man lave dem som en gruppe og "klappe" dem sammen, så de ikke vises hele tiden.

Hvis jeg åbner et Excel ark med denne gruppe struktur, så virker de grupper i OO 3.3.0 som jeg bruger, men kan ikke finde ud af hvordan jeg selv opretter dem..

Bruger OO 3.3.0 på Mac.

nogen som kan hjælpe?

draco
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. maj 2005 12:40

Indlæg af draco » 2. feb 2012 09:32

Den gruppefunktion som under formater, kan jeg ikke få aktiveret.. selvom jeg markere de rækker jeg vil samle, så er den stadig grå.

draco
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. maj 2005 12:40

Indlæg af draco » 2. feb 2012 09:34

Fandt den selv :)

Under Data -> Grupper og disposition -> Gruppering

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster